opengl.common
Class Shader

java.lang.Object
  extended by opengl.common.Shader

public class Shader
extends java.lang.Object


Constructor Summary
Shader(javax.media.opengl.GL gl, java.lang.String vertFile, java.lang.String fragFile)
           
 
Method Summary
 void checkLogInfo(javax.media.opengl.GL gl, int shader)
           
 int getFragShader()
           
 int getProgram()
           
 int getVertShader()
           
 void initShader(javax.media.opengl.GL gl)
           
 void linkProgam(javax.media.opengl.GL gl)
           
 
Methods inherited from class java.lang.Object
equals, getClass, hashCode, notify, notifyAll, toString, wait, wait, wait
 

Constructor Detail

Shader

public Shader(javax.media.opengl.GL gl,
              java.lang.String vertFile,
              java.lang.String fragFile)
Method Detail

initShader

public void initShader(javax.media.opengl.GL gl)

checkLogInfo

public void checkLogInfo(javax.media.opengl.GL gl,
                         int shader)

getProgram

public int getProgram()

getVertShader

public int getVertShader()

getFragShader

public int getFragShader()

linkProgam

public void linkProgam(javax.media.opengl.GL gl)